sad poetry in urdu 2 lines 2022-sad poetry sms in urdu 2 lines text messages-all urdu potter
sad poetry in urdu 2 lines 2022-sad poetry sms in urdu 2 lines text messages-all urdu potter

اور تم نے کیا سوچا تھا تو چھوڑے گا تو مر جاؤں گا 

 دیکھ  ملک آج بھی خوش ہے تیرے جانے کے بعد 



کسی کے چھوڑ جانے سے کوئی مر نہیں جاتا 

یہ سب بہانے ہوتے ہیں مرنے مرانے کے 



مرنا ہی ہے تو خدا سے مات مانگ 

کیوں لوگوں سے مانگتا ہے جو تجھے دے نہیں سکتے 



ہاتھوں میں اس کے ہاتھ تھا موسم بھی سہانا تھا 

ارے یہ حقیقت نہیں وہ خواب تھا جو بہت پرانا تھا 



نہ جانے کیا قرض دینا ہے میں نے تیری یاد کا 

مجھے سونے بھی نہیں دیتی اور رونے بھی نہیں دیتی 



آ دیکھ  پھر سے موسم بہار آگیا سوکھے درخت سر سبز ہونے لگے 

نہ جانے کیا اس دل میں اکیلے بیٹھ کر تنہائی میں رونے لگے 




موسم بہار میں بدلتے پتوں کو دیکھ کر 

مجھے یاد آگئی تیرے بدل جانے کی 


وہ بھی کیا نظارہ ہوتا تھا ملک 

جب اس کی زلفیں اس کے لبوں سے ملاقات کرتی تھی 




میں تیری زلفیں سنوار تا رہتا تھا تم جب بھی میرے پاس ہوتے تھے 

خواب ہے یہ ملک تیرا یہی سوچ کر دن رات روتے تھے 



تجھے قدر نہیں آج اس دل کی  ملک کوئی بات نہیں گزر جائے گی 

جب خیرو کے محفل میں بیٹھو گے تو یاد آئے گی میری 



تجھے کیا بتاؤں کہ کتنا بدل گیا ہوں میں تیرے چھوڑ جانے کے بعد 

میں ان راستوں پر بھی نہیں گزرتا جس پر تم کبھی گزرا کرتے تھے 



کیا بات ہے ملک آج بہت اداس بیٹھا ہے 

کہیں پھر سے اس کی یادوں میں تو نہیں گر گئے



اے قاصد جا اس کو پیغام دے 

تیرا ملک مر رہا ہے تو اسے دیدار کا جام دے 



حسن تیرا بھی ڈھل جائے گا ایک دن 

تب بھی یاد کرنا ملک حاضر ہوجائے گا 



نصیب لکھنا اگر میرے بس میں ہوتا 

میں تیرے ہر غم کی جگا اپنی خوشی لکھ دیتا