bast 20 Tow lins poetry in urdu/sad tow line shayari/all urdu potter/sad lins deep lins
bast 20 Tow lins poetry in urdu/sad tow line shayari/all urdu potter/sad lins deep lins 


خوشی اور غم تو زندگی کا حصہ ہے میری جان 

حوصلہ رکھا کرو یہ دل نہ چھوٹا کیا کرو 





تم نے تو راستے میں ہی چھوڑ دیا ہم کو 

ہم تو تیرے ساتھ منزل پانے کی سوچ رہے تھے 




تو نے اگر چھوڑا ہے تو اس میں بھی کوئی بات ہو گی 

ہم تجھ پہ یقین رکھتے ہیں تجھ سے بھی زیادہ 






تم نے چھوڑ کر جانا ہی تھا تو پہلے ہی بتا دیتے

آپ ان سپنوں کا کیا ہو گا جو ہر صبح میں دیکھا کرتا تھا




بہت سپنے سچ آئے تھے میں نے تیرے ساتھ جینے کے 

تیری ایک نہ نے میری زندگی بیگار تھی 




آج ترے پاس ھوں تو تجھے قدر نہیں میرے 

کبھی بتائے گا میری ایک جھلک کو ترسو گے تم ہو 




ترستی ہیں میری آنکھیں ترے جانے کے بعد 

تجھے ذرا ترس نہ آیا میرا دل توڑتے وقت 





جس میں تو فرشتوں کی طرح رہا کرتا تھا 

آج اسے دل کو توڑ کر تو نے اپنی اوقات بتا دی 





میں جانتا تھا تو بے وفا ہے نہ جانے کیوں 

تیری ہر بات پر یقین کرنے کو دل چاہتا تھا 



اب تو خوش ہے نا ہماری زندگی ہو جا کر 

ہماری ہنسی تو تجھے اچھی نہ لگتی تھی 




ایک تیرے ساتھ خوش رہنے کی دعا کرتا تھا میں 

پتا نہیں تجھے وہ بھی برداشت نہ ہوئی 





بہت ستایا ہے اس زندگی نے ہمیں 

لگتا ہے موت کو دوست بنانا پڑے گا 





میرا ہاتھ پکڑ کر چلنے والے 

مجھے جلانے کے لئے غیروں کا ہاتھ پکڑتے ہیں 









بہت مان تھا نہ تجھے تیرے حسن پر 

جب چاندی سے بال ہوجائیں تب آ جانا 





آج وہ بے وفا سمجھ کر چھوڑ گیا 

جس سے دنیا چھوڑ دی تھی وفا کی خاطر 





خوش قسمت ہیں وہ لوگ جنہیں محبت کا راستہ نہیں معلو 

کیسے اپنی نیند سوتے ہوں گے اور اپنی نیند چاہتے ہوں گے 




دل سے دل کو راستہ ہوتا ہے میری جان 

ورنہ باتیں تو خیر بھی کرتے ہیں تکلیف صرف اپنوں کی ہوتی ہے 





ترا چہرہ دیکھتا تھا تو مسکراہٹ مقدر بن جاتی تھی 

کچھ لوگوں سے وہ بھی نہ برداشت ہوئی کچھ ادا کر دیا 




ہم نے زندگی کی خاطر زندگی کو چھوڑ دیا 

جسے ہم زندگی سمجھتے تھے انہوں نے غیروں سے ناطہ جوڑلیا 



لوٹنے کو چیک کرتا ہے واپس اپنی زندگی میں 

اور اس کے راستے میں واپسی کا رستہ نہیں معلو



bast 20 Tow lins poetry in urdu/sad tow line shayari/all urdu potter/sad lins deep lins