Two line poetry in urdu-two line love poetry in urdu-all urdu potter
Two line poetry in urdu-two line love poetry in urdu-all urdu potter

اس کی اہمیت کیا ہے، یہ بتانا بھی ضروری ہے!

محبت ہے تو دکھانا بھی ضروری ہے!!


اب کب تک بیان بازی سے کام چلاؤ گے!

اس کی آنکھوں میں جھیل کی طرح ڈوب جانا بھی ضروری ہے!!


اپنے دل کے جذبات کو دل میں نہ رکھو!

اسے دیکھ کر پیار سے مسکرانا بھی ضروری ہے!!


وہ اسے یہ بارہ بتانے میں کتنی خوبصورت ہے!

نگمے محبت کو پڑھنا بھی ضروری ہے!!


کسی بھی حالت میں آپ کو اس کا ہاتھ نہیں چھوڑنا چاہئے!

تم نے محبت کی ہے، اسے پورا کرنا بھی ضروری ہے!!


دن بدن،

مجھے آپ کی عادت ہو رہی ہے۔


آپ کو ابھی تک نہیں ملا

تمہیں کھونے کا خوف ہے۔


اسے میرے ہاتھوں سے چھین کر،

زندگی اپنی شرائط پر چل رہی ہے۔


تیری آمد سے،

میرا دل، اب اسے بھلایا جا رہا ہے۔


کچھ مختلف ہوا،

آپ کی آمد سے بتایا جا رہا ہے۔


ایک بار پھر،

مجھے جینا سکھایا جا رہا ہے۔

❤️🌹✍️



ہاتھ پکڑ کر بھی تیرا سہارا نہ ملا

میں وہ موج ہوں جسے ساحل نہیں ملا


مجھے جو چاہا ملا

نہ ملا تو ساتھ ہی نہیں ملا


ویسے آسمان ستاروں سے بھرا ہوا ہے۔

لیکن ہمیں وہ ستارہ نہیں مل سکا جس کی ہم تلاش کر رہے تھے۔


ہماری زندگی کا وقت اس طرح بدل گیا۔

پھر جس نے بلایا وہ پھر نہ ملا


اسے احساس ہوا لیکن بہت دیر ہو چکی تھی۔

اس نے تلاش کیا تو ہمیں کوئی سراغ بھی نہ ملا۔



میں اب تھوڑا تھک گیا ہوں...

تو، جانے کے لیے چھوڑ دیا،

لیکن اب ایسا نہیں ہے…

میں نے چلنا چھوڑ دیا ہے۔



اب تم اپنی محبت کو بھول جاؤ تو بہتر ہے۔

اب تم واپس نہ آؤ تو بہتر ہے۔


زندگی اب زندگی نہیں رہی لیکن کیا کہوں

یہ اس وقت سے بہتر ہے جو میں نے آپ کے ساتھ گزارا ہے۔


تم نے کہا تھا کہ میرے بعد خوش رہو لیکن۔۔۔

ایسی خوشی سے غم بہتر ہے۔


مجھے چھوڑ کر تم نے کسی اور کو چنا

آئیے فرض کریں کہ یہ آپ کے لیے بہتر ہے۔


بے شک وہ روتی ہے لیکن وہ بے وفا نہیں ہے۔

آپ کی یادیں آپ کے چلے جانے سے بہتر ہیں۔