sad poetry sms in urdu 2 lines text messages

 درکار رکھنا 

sad poetry sms in urdu 2 lines text messages/alone sad sms in urdu/all urdu potter
sad poetry sms in urdu 2 lines text messages/alone sad sms in urdu/all urdu potter


سفر طویل ہے یہ کٹ ہی جائے گا 

ماموں کا سر پے جو بادل ہے چھٹ ہی جائے گا 


زمانہ کچھ بھی کہے تم اداس مت ہونا 

ہمارا ملنا ستاروں میں کب کا لکھا ہے 



زمین نہ ہوتی تھی تب آسمان نہ ہوتا تھا 

یہ کائنات نہ تھی یہ جہاں نہ ہوتا تھا 


ہمارے جسم کا خاتم صحن خالق میں 

ہماری سو کا سنگم تو جپ کا لکھا ہے 


ملے گی گنگا سے چننا ملے گا رات سے تھی 

ملیں گے ہم بھی کسی روز حوصلہ رکھنا 

زمانہ کچھ بھی کہے دل کا در کھلا رکھنا 



2


کبھی سوچا بھی ہے تم نے میں تم سے کیوں نہیں ملتا 

ہمارے پیار کا یہ پھول کھل کر بھی نہیں کھلتا 


تمہارے پاس رہ کر بھی میں تم سے دور رہتا ہوں 

تمہارے دل میں رہتا ہوں مگر مسطور رہتا ہوں 


مجھے تم سے محبت ہی نہیں یہ تو تم سوچتی ہوگی 

میں شاعر ہوں محبت کے ہزاروں کی تو بنتا ہو 


تمہارے نرم سانسوں کی صدا ستاروں میں سنتا ہوں 

حسینوں شوخ کلیوں سے تمہاری سلف سنتا ہوں 


سنتا ہوں تمہارے حسن کی تعریف میں نغمے 

سمجھتی ہوں گی پاگل ہزاروں شعر لکھ کر 


کلاب آسمانوں سے سمیع کے ملاتا ہوں 

تمہیں دیکھے بنا ہی حسن کی کلیاں کھلاتا ہوں 


میں تم سے کیوں نہیں ملتا بتا ہی دو تمہیں آخر 

تمہیں مل کر سمجھتا ہوں مجھے مایوسیاں ہوگی 


کہ اتنا خوبصورت ہو نہیں سکتا کبھی انسان 

کہ جتنا خوبصورت میں تمہیں لفظوں میں لکھتا ہوں 


مگر پھر سوچتا ہوں سن تو آنکھوں میں ہوتا ہے 

قباحت کیا ہے ملنے میں تمہیں میں مل ہی لو ایک دن


مگر یہ سوچ کر اپنا ارادہ ترک کرتا ہوں 

اگر تم میرے لفظوں سے بھی بڑھ کر دل روبا نکلے 


تو پھر تم سے بچھڑ کر زندگی کیسے گزاروں گا 

کبھی سوچا بھی ہے تم نے میں تم سے کیوں نہیں ملتا 


مجھے تو جان جہاں بس ایک یہی آواز کافی ہے 

تمہارا معجزہ کافی نہیں ہیں ملک کافی ہے