20 bast Urdu pottery 2 lins


1  .  .  . ہم نے بھی کسی شخص کو دل سے چاہا تھا 

کیا معلوم تھا پیسے کے پجاری دل کا حال نہیں سمجھے

2


کسی گھر کی خاطر اپنے ماں باپ کا دل مت دکھانا 

کیونکہ درختوں سے ٹوٹے ہوئے پتے کبھی سرسبز نہیں رہا کرتے 

3

     . . .  . .  . تو کیا سمجھے گا کسی کا حال دل 


.  .  .  .  . کے دلوں سے کھیلنا تو تیرا  عام سا  کھیل ہے

4

  .  .  .  .  . خدا کی محبت تھی تم سے آج چدائی چھا گئی 
  .   .  . .  .  . میرے شہر کا موسم بدلا تو تیری یاد آگئی 

5

  .  .   .  . . وہ جانے کی بات کرتا ہے تو اکثر سوچتا ہوں

  .   .  .  اگر تو بھی چھوڑ جاے گا تو ہم کو درد کون دے گا

6

  .  .  .  .  .  .   . . آج فکیر بن گے ہے تو کیا ہوا 
  .     . . . . کبی ہم بھی ریاست اے عشق کے بادشا تھے  

7
 آج ہم نے بھی اپنے دل سے سمجھوتہ کر لیا صاحب جو 
جو کسی قسمت میں نہیں اسے ہاتھ کی لکیروں میں کیا تلاش کرنا 

8

  .  .  .  . ہم نے بھی اس وقت کیا تھا سوچ سمجھ کر 
   .  .  .   پر جب عشق ٹوٹا تو سوچ سمجھ ہی نہ رہی 

9

  .  .  . کب تک یوں روتے رہو کہ اس کی یادوں میں ملک 
 
  .  .  . . اپنا معیار بنا لوگوں کے سامنے لوگ تیرے لیے رہ


10
 

      . . . . . لو چھوڑ دیا تمہیں اب ایسے کیا دیکھتے ہو 
میں تیرے دل کے راز جانتا ہوں تم مجھے چھوڑنے پر راضی ہے 

11

وہ وقت تھا کبھی صبح مارننگ  کے پچاس میسج  جاتے تھے
      .  . . . . . آج نائٹ ہوجاتی ہے تیرا انتظار کرتے کرتے  

12

        . . . . . . . جس کی خاطر تو نے آج تھوڑا ہے ہمیں 
  
      . . . . . .وہ ہمیں مرشد مرشد کہہ کر پکارا کرتا تھا 

13

آج اس کو دیکھ لے تو دل اداس ہو جاتا ہے

کبھی وہ وقت تھا کہ اس کا نام سن کر میرا دل رقص کیا کرتا تھا 


14


یقین ہی نہیں ہوتا کہ وہ مجھے چھوڑنے کی دعا کرتا ہے 
  .  . جس کو میں ہر نماز میں مانگتا ہوں اپنے رب سے 

15


وہ آج چھوڑ گیا یہ سوچ کر کہ مر جاؤں گا اس کے بغیر 

  . کسی سے سنا ہے اب روتا ہے گزرا وقت یاد کر کے 

16 

   . .   . . شام تو گزر ہی گئی آج بھی تیرے بغیر 
   . .  . سمجھ نہیں آتی تجھے کیا ملا ہمیں رلا کر 

17

   . . تجھے چھوڑ کر جانا ہے تو بڑے شوق سے جا 
میرا قصور بھی  بتاتے جانا  کہ سزا کس کی ہے تو نے 


18 

تیرے چھوڑ جانے کے بعد کچھ خاص فرق نہیں 
پہلے ہنستے ہنستے سو جاتا تھا آپ روتے روتے 

19 

    .  . . مجھے خبر تھی تو چھوڑ جائے گا مجھے

تجھ پر یقین تھا جو اس لئے دل اقرار نہیں کرتا تھا 



20 

       . . . . . . مقدر کے بعد پھر ہم جدا ہو گئے 
ورنہ مانگا تو ہم نے بھی تجھے دعاؤں میں تھا 


صداقت علی شاعری